Om mig själv
Mitt namn är Emilia är 17 år, bor i en egen lägenhet i Degerfors medans familjen bor i Kumla min familj består av mamma, pappa, bror, hund och katt. Mina intressen är att ses med vänner, kolla film, lyssna på musik och sova. Går barn-fritidsprogrammet för att mina betyg var inte så bra i nian och jag klarar inte av att sitta så mycket i ett klassrum lite bra med praktik ibland också och det verkade som en ganska lätt linje. Om 10 år är jag 27 år och då hoppas jag att jag har en egen familj och att jag har ett väldigt bra jobb som jag både trivs med och tjänar bra pengar på. Mina framtidsdrömmar är att ha dom jobben jag vill ha.