Slutinlägg
1. Under min apl har jag lärt mig hur det är att hjälpa barnen och hur dom olika arbetsdagarna ser ut för personalen och har lärt mig att det finns alltid nått att göra på förskolan. 2. Har fått kunskaper hur man kan hjälpa dom olika barnen i olika situvationer. 3. Behöver utveckla att ta för mig mer på förskolan och att jag frågar lite mer om hjälp om jag skulle behöva det. 4. Det har varit bra att använda redskapet blogger när man skriver dom olika inläggerna för att man kan bara skriva sen om man vill gå in igen så finns det fortfarande kvar utan att det har försvunnit men utmaningarna var att försöka få in bilder i dom olika inläggerna för att det gick inte att få in bilderna ibland.